Wednesday 5 November 2014

Shallows

Tegelikult mul midagi väga asist hetkel kirjutada ei ole, sest ise oma lontudega midagi teinud ei ole. Kaktus peaks nüüd umbes täpselt 12 nädalat sõitmata olema, peaks nagu piisav puhkus olema.. see töösse tagasi võtmine pole veel väga õnnestunud, aga eks ma ikka üritan tuleval nädalavahetusel midagi temaga teha.

Küll aga on mul ääretult positiivsed emotsioonid Brooklyni suhtes. Nimelt Raili on väga tragi ja ikka aeg-ajalt käib minu juures (nüüdsest üksinda, sest nädala sees ma ise koju minna ju ei saa). Teeb üksi ja viimane kord sai näiteks lahtiselt peaaegu terve ringi traavi juba :) Alla loopida ei taha, kui tekib segadushetk, siis seisab või kipub tagurdama, aga leian, et see on igati parem variant kui kerge rodeo.

Viskan paar pilti ka siia, pärit vist oktoobri lõpust







No comments:

Post a Comment